Humor befriad

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Kvinnan från venus

Av wenche - 4 juli 2010 22:07

En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Tja, börjar passion för att värma upp, och hon till sist säger, "jag inte känner för det, jag vill bara att du ska hålla om mig." Jag sa: "VAD??! Vad var det?! "Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra ..." Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt för mig att tillfredsställa dina fysiska behov som man. "

Hon besvarade min frågande min med att säga: "Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?" Förstod att inget skulle hända den natten, jag gick för att sova.

Redan nästa dag jag valde att ta den lediga dagen från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt.

Jag gick med henne när hon provade flera olika verkligt
dyra klädesplagg. Hon kunde inte avgöra vilken ett ta, så jag sade åt henne att vi köper dem alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder, så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. "Vi gick vidare till smycken avdelning där hon valde ut ett par diamantörhängen. Låt mig berätta ... Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade efter en tennis armband när hon inte ens vet hur man spelar tennis tror jag att jag kastade henne till en slinga när jag sa, 'Det går bra, älskling. " Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, "Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar." Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, "Nej älskling, jag känner inte för det." Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat "VA?" Jag sa då, "Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för mig att tillfredställa dig som kvinna. "

Och precis när hon såg ut som om hon skulle döda mig, tillade jag, "Varför kan du inte bara älska mig för den jag är och inte för de saker jag köper åt dig?"


Tydligen kommer jag inte ha sex ikväll heller ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wenche - 10 maj 2010 22:13

                 Två äldre damer sitter, och njuter en cigg och en drink, på en bänk utanför ålderdomshemmet då det börjar att regna. Den ena rullar ut en kondom, trär den över ciggen och fortsätter att röka. Maude: - Vad är det?? Erna: - De...

Av wenche - 10 april 2010 07:18

Av wenche - 28 februari 2010 20:04

Ett utdrag från palatsetTronhimmeln, som skall bäras öfver ers majestät i processionen, väntar der utanför ! anmälde öfverceremonimästaren.   - Ja, jag är ju i ordning! sade kejsaren. Sitter det inte bra? Och så vände han sig ännu en gång...

Av wenche - 27 februari 2010 09:47

En öring stod bakom en sten och grät.- Varför gråter du? frågade en som var större.- Jag gråter därför att jag är så liten, svarade den första öringen.- Dumheter, sa den stora öringen. Hugg på Karlssons fluga därborta så växer du varje gång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Politiker som blir arbetslösa borde de också få leva på a-kassan
 Ja
 Nej
 de har gjort sig förtjänta av att bli försörjad av skattebidrag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards