Humor befriad

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Kåt eller

Av wenche - 20 februari 2010 19:15

En liten ekorre var lite pilsk en dag, men det fanns ju ingen annan ekorre i närheten. Han mötte en hare och frågade:
- Lite kåt, kanske?
Haren svarade:
- Är du lite knäpp kanske? Jag är ju en hare, det går ju inte.
Ekorren gick vidare, mötte ett rådjur och frågade:
- Kåt kanske?
Rådjuret svarade:
- Går ju inte fattar du väl! Jag är ju ett rådjur.
Ekorren kände sig moloken. Då mötte han en björn och frågade:
- Kåt kanske?
Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen, men egentligen inte på en ekorre. Men, men. What the häck, tänkte björnen och slog till. Det skulle väl snart vara avklarat. Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen trampa på en humla som stack honom naturligtvis och björnen skrek högt.
- Aooooo!!!
Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
- Första gången eller..?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wenche - 4 juli 2010 22:07

En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Tja, börjar passion för att värma upp, och hon till sist säger, "jag inte känner för det, jag vill bara att du ska hålla om mig." Jag sa: "VAD??! Vad var det?! "Så säger hon dom orden alla p...

Av wenche - 10 maj 2010 22:13

                 Två äldre damer sitter, och njuter en cigg och en drink, på en bänk utanför ålderdomshemmet då det börjar att regna. Den ena rullar ut en kondom, trär den över ciggen och fortsätter att röka. Maude: - Vad är det?? Erna: - De...

Av wenche - 10 april 2010 07:18

Av wenche - 28 februari 2010 20:04

Ett utdrag från palatsetTronhimmeln, som skall bäras öfver ers majestät i processionen, väntar der utanför ! anmälde öfverceremonimästaren.   - Ja, jag är ju i ordning! sade kejsaren. Sitter det inte bra? Och så vände han sig ännu en gång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Politiker som blir arbetslösa borde de också få leva på a-kassan
 Ja
 Nej
 de har gjort sig förtjänta av att bli försörjad av skattebidrag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards